Administratíva

administrativa

Súčinnosť pri kontrolách ponúkaná našou spoločnosťou :

Administratívne záležitosti vyplývajúce z legislatívnych predpisov zabezpečuje naša účtovná firma, klient neprichádza do kontaktu s príslušnými úradmi (len vo výnimočných situáciách, kedy je to výslovnou požiadavkou príslušného úradu). V prípade začatia, trvania kontroly príslušného úradu je klient vždy sprevádzaný zodpovedným pracovníkom našej spoločnosti pri úkonoch vyžadujúcich kontrolórom štátnej inštitúcie. Kontakt (telefonický, e-mailový) so Sociálnou poisťovňou, zdravotnými poisťovňami a Finančným úradom zabezpečuje naša účtovná firma.

Naša účtovná firma pracuje so softvérom firmy KROS, a.s. – OLYMP. S programom máme dlhoročné výborné skúsenosti.

Expertka v personálnej a mzdovej oblasti, ktorá realizuje kompletný výpočet a vedie kompletnú agendu, má 12-ročné skúsenosti z tejto oblasti.

Vzhľadom na neustále sa meniacu legislatívu je priebežne školená vo všetkých oblastiach, ktoré sa týkajú problematiky.

V pracovnej dobe je poskytované poradenstvo na základe telefonického alebo e-mailového dopytu, ktorý je riešený najneskôr do 24 hodín od zadania požiadavky. V prípade vzniknutého problému naša pracovníčka operatívne konzultuje situáciu s príslušnými úradmi.

Naša účtovná firma spolupracuje s daňovým poradcom, ktorý je v prípade potreby oslovený s konzultovaním problému.

Ostatné poskytované služby mzdovej oblasti

  • kontrola výpočtov cestovných príkazov zamestnancov
  • spracovanie Štatistických výkazov podľa požiadavky objednávateľa
  • CD so zálohou dát pre interné potreby objednávateľa